Alla inlägg den 20 januari 2007

Av Sofia - 20 januari 2007 18:53

Ibland är man i stort behov av snabbmat, men att åka och köpa en hamburgare är inte precis lockande. Som tur är finns det andra alternativ.Idag är jag jätteförkyld, och orkar bara inte dra igång nåt långkok. Ett tag funderade jag på om jag skulle sticka till Sibylla, men tanken var inte särskilt lockande. Jag kollade igenom skafferiet och upptäckte att jag hade ett paket cous cous. Nu var kvällen räddad!Jag drog fram el-woken och fräste lite wokgrönsaker, sen blandade jag i cous cous som jag smaksatt med buljong, chilipulver och curry, och sist ett paket frysta räkor som fått rinna av en stund. Godare kan det knappast bli!

Av Sofia - 20 januari 2007 09:45

Halloj!Glöm inte bort att kommentera det ni läser... Det är ju det som är själva meningen med alltihop! =)/Fia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du börjat få vårkänslor ännu?
 Ooo ja! Så fort solen börjar värma smälter mitt hjärta!
 Nja, inte ännu, men det kommer väl.
 Vårkänslor? Jag svävar på moln hela tiden!
 Nähä, vet du vad! Sånt trams!
 Jag är för gammal för att bli euforisk!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards