Direktlänk till inlägg 23 februari 2007

Helg

Av Sofia - 23 februari 2007 13:35

Så var det helg igen. Den här veckan har verkligen gått jättefort tycker jag. I eftermiddag ska vi åka till badhuset och stoja! Tjejerna har en kompis med sig hem, så det blir jag och tre flamsiga tjejer - skoj! Efteråt tänkte jag att vi skulle lyxa till det och åka till pizzerian. Tjejmys på hög nivå, haha!Äkta hälften har äntligen bestämt sig för att gå med jobbarkompisarna på After Work, så förhoppningsvis blir han kvar i stan några timmar. Tolka mig rätt nu - Det är klart att han gärna får vara hemma, men det är så sällan han gör något, så jag tycker gott att han kan passa på och ha ordentligt skoj när han väl är ute!Undrar hur det går i Let's dance ikväll förresten. Hoppas verkligen att Lasse Brandeby åker ut! Får väl se om jag tittar på det eller Så ska det låta. Det är så trist att de går samtidigt. Som tur är kan man ju se repriserna på nätet!Jag längtar förresten till imorgon. Det ska bli spännande att höra de sista låtarna i Melodifestivalen. Vi ska gå över till ett par kompisar och titta, så då får man nån att diskutera med också. Det är alltid roligare när man är flera!

 
 
Mona P G

Mona P G

23 februari 2007 22:53

Elsa och jag tackar för idag och du, Lasse är kvar...blir sååå trött.....Heja Magnus Uggla nu....*ler*

http://www.dreamsinred.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 11 mars 2007 09:47

Ni kan aldrig gissa vad jag fick min man att göra igår!! Han red! På en riktig häst! Det trodde jag aldrig att han skulle göra! Visst, han har ridit två gånger förut - ledd i en paddock ett varv, men det räknas väl knappast. Vi hade prova-på-dag p...

Av Sofia - 10 mars 2007 22:45

Jipppiiii!! The Ark lyckades nå hela vägen fram och kamma hem segern i den svenska Melodifestivalen! HELT KLART RÄTT LÅT! Nu håller vi tummarna i Helsingfors!...

Av Sofia - 9 mars 2007 18:42

Du är så vacker, du är så hjälplös och du är så fel. Och du vet att jag vet, och jag vet du vet. Att ingenting gör mig så glad Joakim Thåström...

Av Sofia - 9 mars 2007 15:47

Är våren här nu? Jag undrar det jag! Ibland tittar solen fram, och då är det sååå skönt, men i nästa stund är det grått och trist igen. Jag blir alltid så deppig den här tiden på året, och ibland känns det som om jag bara vill lägga mig ner och so...

Av Sofia - 8 mars 2007 15:30

Aaahh! Jag blir tokig! Sitter med gitarren och försöker få fram lite musik ur den, men det verkar hopplöst! Hur gör man egentligen när man ska försöka lära sig spela utan instruktör??? Jag kan ju inte gissa mig fram... Grr! Jag avskyr att inte fatta,...

Presentation

Omröstning

Har du börjat få vårkänslor ännu?
 Ooo ja! Så fort solen börjar värma smälter mitt hjärta!
 Nja, inte ännu, men det kommer väl.
 Vårkänslor? Jag svävar på moln hela tiden!
 Nähä, vet du vad! Sånt trams!
 Jag är för gammal för att bli euforisk!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards