Direktlänk till inlägg 24 februari 2007

Så var det med det!

Av Sofia - 24 februari 2007 22:32

Två bra låtar gick till final, och jag anser mig hyffsat nöjd! Sarahs röst är en av de grymmaste just nu, och jag håller fast vid att detta är den bästa balladen i hela tävlingen. Andreas Johnson var också jätteduktig, men jag tyckte allt att han kunde valt en bättre outfit. Han har ju potential att kunna bli riktigt snygg...Kvällens enda besvikelse var att inte After Dark gick vidare. Jag hade gärna sett dem i Globen, men det får väl bli en annan gång. Låten lär vi nog få höra åtskilliga gånger till ändå.

 
 
Ingesnus

Ingesnus

24 februari 2007 22:36

Sarahs röst är säkert bra, men låten? Vad säger låten någon? Förstod inte riktigt men är väl för trött kanske...

http://ingesnus.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 11 mars 2007 09:47

Ni kan aldrig gissa vad jag fick min man att göra igår!! Han red! På en riktig häst! Det trodde jag aldrig att han skulle göra! Visst, han har ridit två gånger förut - ledd i en paddock ett varv, men det räknas väl knappast. Vi hade prova-på-dag p...

Av Sofia - 10 mars 2007 22:45

Jipppiiii!! The Ark lyckades nå hela vägen fram och kamma hem segern i den svenska Melodifestivalen! HELT KLART RÄTT LÅT! Nu håller vi tummarna i Helsingfors!...

Av Sofia - 9 mars 2007 18:42

Du är så vacker, du är så hjälplös och du är så fel. Och du vet att jag vet, och jag vet du vet. Att ingenting gör mig så glad Joakim Thåström...

Av Sofia - 9 mars 2007 15:47

Är våren här nu? Jag undrar det jag! Ibland tittar solen fram, och då är det sååå skönt, men i nästa stund är det grått och trist igen. Jag blir alltid så deppig den här tiden på året, och ibland känns det som om jag bara vill lägga mig ner och so...

Av Sofia - 8 mars 2007 15:30

Aaahh! Jag blir tokig! Sitter med gitarren och försöker få fram lite musik ur den, men det verkar hopplöst! Hur gör man egentligen när man ska försöka lära sig spela utan instruktör??? Jag kan ju inte gissa mig fram... Grr! Jag avskyr att inte fatta,...

Presentation

Omröstning

Har du börjat få vårkänslor ännu?
 Ooo ja! Så fort solen börjar värma smälter mitt hjärta!
 Nja, inte ännu, men det kommer väl.
 Vårkänslor? Jag svävar på moln hela tiden!
 Nähä, vet du vad! Sånt trams!
 Jag är för gammal för att bli euforisk!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards