Alla inlägg den 7 mars 2007

Av Sofia - 7 mars 2007 22:08

Det går ju riktigt bra för min lilla favvo, AJ Stewart! Idag var hon klart bäst av dem alla, och hon är fortfarande hetast med hästlängder!Hon sticker ut från de andra små söta tjejerna, med sin lite tuffare stil, och riskerar inte att bli tråkig som en del av de andra. En tjej i min smak helt enkelt. Hoppas att hon vinner!

Av Sofia - 7 mars 2007 19:16

Idag har jag fått en gitarr av min lillebror. Snacka om snällt! Jag har alltid velat kunna spela gitarr, men aldrig fått chansen att prova.Nu gäller det bara att hitta bra böcker eller annan information, så att jag kan komma igång och lära mig nåt. Tyvärr har jag ju så dåligt tålamod, så jag lär väl bli frustrerad när jag upptäcker att jag inte kan spela direkt, hihi!Det bästa vore förstås om jag hittade någon som redan kan spela som kunde hjälpa mig. En musikskola för vuxna - finns det? Inte här i alla fall... Får väl bli privatlärare i så fall. Vet ni nån bra så får ni gärna tipsa mig! Jag tar gärna emot tips på bra böcker och så också!Brorsan bor ju flera mil bort, så han är inte att tänka på... Nåja, det får väl bli självstudier tills jag hittar någon lämplig kandidat, som är villig att ta sig an en så besvärlig elev som jag, hihi! Jag kanske kan lära mig ett par ackord på egen hand i alla fall. Bäst att öva i smyg, när ingen annan är hemma...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du börjat få vårkänslor ännu?
 Ooo ja! Så fort solen börjar värma smälter mitt hjärta!
 Nja, inte ännu, men det kommer väl.
 Vårkänslor? Jag svävar på moln hela tiden!
 Nähä, vet du vad! Sånt trams!
 Jag är för gammal för att bli euforisk!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards