Alla inlägg den 8 mars 2007

Av Sofia - 8 mars 2007 15:30

Aaahh! Jag blir tokig! Sitter med gitarren och försöker få fram lite musik ur den, men det verkar hopplöst! Hur gör man egentligen när man ska försöka lära sig spela utan instruktör??? Jag kan ju inte gissa mig fram... Grr! Jag avskyr att inte fatta, och nu när jag äntligen har fått en gitarr så vill jag kunna spela på en gång! I alla fall lite...Lillebror sa åt mig att jag inte skulle tro att jag kunde ge mig på Robbie Williams på en gång, utan att det skulle bli veckor med "Köp varm korv" först, men jag klarar ju inte ens det! JAG VILL HA HJÄLP NU!!! Jag betalar gärna, bara nån lär mig! SUCK!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du börjat få vårkänslor ännu?
 Ooo ja! Så fort solen börjar värma smälter mitt hjärta!
 Nja, inte ännu, men det kommer väl.
 Vårkänslor? Jag svävar på moln hela tiden!
 Nähä, vet du vad! Sånt trams!
 Jag är för gammal för att bli euforisk!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards