Alla inlägg den 25 februari 2007

Av Sofia - 25 februari 2007 11:49

Igår blev jag så arg! Jag diskuterade melodifestivalen med en kompis, och inte helt otippat kom vi in på After Dark. Han menade att låten i och för sig var bra, men att Christer Lindarw som person inte hade något som helst existensberättigande. "Men det är ju inte normalt! Tänk om alla var som han, hur skulle det se ut", sa han sarkastiskt. Jag bannar mig själv för att jag är så feg, annars hade jag svarat honom nåt i stil med "Tänk om alla tänkte som dig, vilken hemsk värld det skulle ha varit då!". Istället sa jag bara nåt i stil med "Lägg av... Han får väl vara som han vill...". Snacka om lamt!Istället spyr jag galla över er kära bloggläsare. Jag anser att det är en av livets stora fördelar att man är fri att välja som man vill! Mångfalden förskönar den annars så beiga världen, så stå på er alla gaytjejer och -killar, transor och bisexuella (och alla andra som vågar bryta mönstret). Jag hejar på er!!!

Presentation

Omröstning

Har du börjat få vårkänslor ännu?
 Ooo ja! Så fort solen börjar värma smälter mitt hjärta!
 Nja, inte ännu, men det kommer väl.
 Vårkänslor? Jag svävar på moln hela tiden!
 Nähä, vet du vad! Sånt trams!
 Jag är för gammal för att bli euforisk!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards