Alla inlägg den 21 februari 2007

Av Sofia - 21 februari 2007 22:50

Så har jag sett det första avsnittet av Top Model för den här säsongen. Jag skrev ju innan att jag tyckte att AJ var den snyggaste av kvinnorna som är med, och det håller jag nog fortfarande fast vid. Den vackraste däremot är Caridee (se ovan).Vem av dem jag hejar på mest vet jag inte, men så här långt är de ju kvar båda två.Fastnade förresten kvar vid TV:n en stund efter programmet och tittade på det som kom efter. jag vet inte vad det heter, men det är i alla fall ett "prata-sex-program" för, av och med kvinnor. Kunde varit en kul idé, men den ena programledaren var ju så fnissig och nervös att man blev helt tokig! Ingen höjdare precis!

Av Sofia - 21 februari 2007 17:11

Ha ha!Tro det eller ej kära kollegor, men idag har jag TVÄTTAT! Det händer inte ofta, men när jag väl gör det så är det med bravur, hihi!Som en liten parentes till alla er som inte fattar nåt av det här kan jag tillägga att jag är bortskämd med en man som sköter all tvätt och strykning. Det är väl inte mer än rätt att man delar upp hushållssysslorna, men mina kollegor tycker att det är väldigt kul att kommentera detta! *ler*Nu har jag i alla fall slått på stort och kört en hel maskin - det trodde ni aldrig!

Av Sofia - 21 februari 2007 16:23

Äntligen har Top Model 7 dragit igång! Det är ett av få program som jag faktiskt följer på TV, och jag längtar till onsdagkvällarna när jag kan få krypa ner i fåtöljen och följa tjejerna på deras olika fotouppdrag.Tyvärr missade jag första avsnittet eftersom jag var på resande fot då, men det gjorde egentligen inte så mycket. Castingen brukar vara ganska rörig, och det är ju nu som det "riktiga" programmet börjar.Jag har tittat lite på nätet, och den tjej jag tycker verkar vara snyggast (svårt att bedöma på bara en bild, men ändå) är nog AJ Stewart (se bilden ovan). Det ska bli kul att se om det håller i sig eller om jag ändrar mig på vägen...Kanske kanske skriver jag en snutt ikväll efter programmet...

Av Sofia - 21 februari 2007 06:39

Åh, vad jag blir trött på mig själv!När jag väl börjat grubbla på något, så kan jag inte sluta. Nattens tankar har gått åt till att vända och vrida på de stackars föräldradagar som jag har kvar, närmare bestämt 30 stycken.Min dotter fyller 8 år i mars, och jag måste alltså ta ut mina 30 dagar innan dess. Detta kändes som en omöjlighet när jag satt själv hemma och funderade, men tack vara mina två toppenchefer har jag kunnat planera in åtminstone 25 av dem.Det som stört min nattsömn är dock att jag ju måste vara ledig för att det här ska kunna genomföras. Jag avskyr att ställa till besvär och det känns inte alls kul att vara så här "krånglig". Jag tyckte att jag redan hade krånglat tillräckligt för i år med alla sjukskrivningar, men nu är det alltså dags igen. Bara för att jag inte tänkt ordentligt. Självklart visste jag ju att varje förälder måste ta ut minst 30 dagar, men det var som bortblåst. Min man har tagit ut alla andra dagar, och därför "måste" ju jag ta de sista 30.Missförstå mig inte nu. Det ska verkligen bli jätteroligt att vara med mina barn i skolan, och jag är verkligen glad för detta! Visst, jag är ju där hela dagarna eftersom de går på samma skola som jag arbetar, men det är ändå inte samma sak. Nu blir jag ju mer dealktig i det som de gör och får en bättre inblick i deras vardag. Vilken chans! Den tycker jag att alla föräldrar borde ta om de har möjlighet!Kanske blir det bra i slutänden, men som det är nu känner jag mig mest krånglig. BLÄ!

Presentation

Omröstning

Har du börjat få vårkänslor ännu?
 Ooo ja! Så fort solen börjar värma smälter mitt hjärta!
 Nja, inte ännu, men det kommer väl.
 Vårkänslor? Jag svävar på moln hela tiden!
 Nähä, vet du vad! Sånt trams!
 Jag är för gammal för att bli euforisk!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards