Alla inlägg den 4 februari 2007

Av Sofia - 4 februari 2007 19:03

Hmm... Det var nog det sämsta startfältet genom tiderna i den svenska Melodifestivalen! Jag kan inte påstå att jag hittade någon självklar favorit, men om man absolut måste välja en så var det nog Uno & Irma.Å andra sidan kan jag lugnt konstatera att rätt låtar vann, eftersom jag på eftermiddagen hade satsat en liten slant på att just de två skulle gå direkt vidare till finalen. Oddset var bara 5.0, så det gav inga jättesummor, men ändå! :)Det är ju kul att vinna!Nu är det bara att sätta sig och vänta på nästa deltävling, och hoppas att den bjuder på betydligt bättre underhållning än den här. Jag längtar redan...

Presentation

Omröstning

Har du börjat få vårkänslor ännu?
 Ooo ja! Så fort solen börjar värma smälter mitt hjärta!
 Nja, inte ännu, men det kommer väl.
 Vårkänslor? Jag svävar på moln hela tiden!
 Nähä, vet du vad! Sånt trams!
 Jag är för gammal för att bli euforisk!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards