Alla inlägg den 5 februari 2007

Av Sofia - 5 februari 2007 10:58

Nu har jag hamnat i ett dilemma! Meningen var att vi skulle åkt till Cypern i maj, men eftersom våra vänner backat ur funderar vi på att byta resmål.Vi var på Cypern förra året och trivdes jättebra, men samtidigt har vi alltid velat åka till Kreta. Anledningen till att det blev Cypern i år igen var att vännerna redan bokat in sig där och att vi tyckte att det vore kul att åka ihop.Eftersom situationen nu är som den är kan vi ju i princip välja själva, och Kreta har därför hamnat på tapeten igen. I avbeställningsskyddet ingår en ombokning utan extra kostnad, och priset på de båda resorna är ungefär detsamma.Eftersom vi tycker om att se oss omkring och är mycket intresserade av historia så kanske Kreta ändå lockar mer. Å andra sidan vet vi inte alls hur det är där, medan vi vet vad vi får om vi åker till Cypern.Fatta att det är ett svårt val! Jag tänkte nu att jag skulle lägga upp en liten omröstning här på min blogg, och att ni skulle hjälpa mig att välja. Antagligen finns det massor av människor där ute som har en hel del erfarenhet om såväl Kreta som Cypern.Skriv gärna kommentarer på det här inlägget!

Presentation

Omröstning

Har du börjat få vårkänslor ännu?
 Ooo ja! Så fort solen börjar värma smälter mitt hjärta!
 Nja, inte ännu, men det kommer väl.
 Vårkänslor? Jag svävar på moln hela tiden!
 Nähä, vet du vad! Sånt trams!
 Jag är för gammal för att bli euforisk!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards